Powered by Blogger.

Flickr

About Me

My photo
juz bcos her eyes don't tear, doesn't mean her heart doesn't cry. and juz bcos she comes off strong, doesn't mean there's nothing wrong... - copy intenet..

Followers

RSS

Pages

SS! ( Serius Sentap! )

Assalamualaikum..

Kalo nk kata aku jahat or kejam or xberhati perot, kata laa..

Sebabnye, aku mmg akn sentap kalo org yg dkt ngn aku, yg aku jpe ari2, yg tau pjalanan idop aku dr semasa ke semasa, tp orang tu seronok becerita keseronokan n kebahagiaan yg dia tgh kecapi, di saat dia tau aku tgh bsedih..

Aku cuma blh senyum je, xleh nk kongsi hepi tu ngn ko pon.. Senyum pon xmgkin ikhlas..

N jahat x aku kalo aku rs sket lega n selesa bila dia bsedih sama mcm aku? Atleast aku blh kongsi sedih ngn dia, sbb kitorg tgh alami perasaan yg sama..

Tp, xbermakna bila aku hepi pon aku stil suka dia bsedih. Bile situasi berubah, perasaan pon akn turut berubah..

Kalo xsilap aku, setakat ni aku masih blh kontrol keadaan bila berdepan ngn mmber2 yg sedih di saat aku bperasaan sebaliknya.. Aku rs la.. Tp, ati org aku xtau.

Mungkin aku je yg pk mcm tu.. Tp, seingt aku mmg aku sntiase usaha xkn sedihkn lg mmber2 yg tgh brsedih..

Tp skrg, mmg aku sentap... Plus, rs loser giler lepak ngn org yg aku xsyg semata2 nk lupekn org yg aku syg.. Sedangkn kt sana, dia sebaliknya..

X, mslhnye nape aku buat ayt mcm haram??

Hapuskn air mata mu, jgn bersedihh...
Lagu sape ntah tu...

~~aku btol2 xbuat persediaan nk hadap bnda ni... Ntah kali ke berapa tp peritnya tetap sama...



p/s : ...... :'(




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Anonymous said...

-Seseorang yang sentiasa bergurau senda di hadapanmu,
Ketahuilah dialah seorang pemurung tatkala sendirian.

-Seseorang yang sentiasa menyuntik kata-kata semangat dan perangsang kepadamu,Ketahuilah tatkala itu dia sedang menyulam hatinya yang retak seribu.

-Seseorang yang sentiasa kelihatan kuat di hadapanmu,
Ketahuilah dialah yang sentiasa mengadu lemah di hadapan Tuhannya.

-Seseorang yang ketawanya menceriakan harimu,
Ketahuilah tatkala itu dia sedang membalut duka di dadanya

:)

sakura said...

Thanx..