Powered by Blogger.

Flickr

About Me

My photo
juz bcos her eyes don't tear, doesn't mean her heart doesn't cry. and juz bcos she comes off strong, doesn't mean there's nothing wrong... - copy intenet..

Followers

RSS

Pages

!

Assalamualaikum...

Mlm ni rs terlalu byk nk luah.. Terlalu byk sampai xtau mana nk mula n xtau apa yg sebenarnya ptot diluah...


Layan lagu dulu...


Geisha – Kenangan Hidupku

jika ku hadir untuk disakiti
biarlah ku pergi jauh dan sendiri
tanpa ada kamu siapapun di sini ku menangis

kebodohanku telah anggap dirimu
kan baik hatiku butakan hatiku
kau pergi saja tak ku tahu, ku tlah layu
mungkin karnaku terlalu mencintaimu
ku terluka

kemana ku berlari
kemana aku kan pergi
ku cintai namun benci
caramu mencintaiku

biarlah ku simpan
menjadi kenangan hidupku

ku cintai namun benci
caramu mencintaiku


Lg satu...


Geisha – Jika Cinta Dia

Terlampau sering kau buang air mataku
Tak pernah kau tahu dalamnya rasa cintaku
Tak banyak inginku
jangan kau ulangi
Menyakiti aku
sesuka kelakuanmu
Ku bukan manusia
yang tidak berfikir
Berulang kali kau lakukan itu padaku

Jika cinta dia jujurlah padaku
Tinggalkan aku disini tanpa senyumanmu
Jika cinta dia ku coba mengerti

Teramat sering kau membuat patah hatiku
Kau datang padanya
tak pernah kutahu
Kau tinggalkan aku
disaat ku butuh kan mu
Cinta tak begini selama ku tahu
Tetapi ku lemah karna cintaku padamu

Jika cinta dia jujurlah padaku
Tinggalkan aku disini tanpa senyumanmu
Jika cinta dia ku coba mengerti
Mungkin kau bukan cinta sejati dihidupku


Kesimpulannye...


Aku rebah lg, aku tewas lg... ntah utk kali yg ke berapa... Cuma yg pasti, puncanya adalah kerana insan yg sama...

I have nothing to offer u..
That's y u go away...
I know...


Sekian...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

Anonymous said...

keep ur heart safely for da rite one..~