Powered by Blogger.

Flickr

About Me

My photo
juz bcos her eyes don't tear, doesn't mean her heart doesn't cry. and juz bcos she comes off strong, doesn't mean there's nothing wrong... - copy intenet..

Followers

RSS

Pages

...

Assalamualaikum..

Baru aku perasan, timing dh lari.. Mane silapnye ntah.. Nk ejas xreti. Skrg pukul 3.43am.. Aku kt mcd senawang, baru lpas melalak kt seremban.

Saje aku ajk diorang bekfas sini lu.. Aku plan nk blik kpg japgi.. Tapi, kurang 3 jam dari sekarang, cukup la 24jam aku berjaga.. Xtido langsung.

Larat ke aku nk drive ke kedah lak yg mengambil masa 5 jam??

Hhmm.. Tapi, memang x la aku nk gerak lewat2.. Konfem byk kete.. Sama ada aku balik japgi pagi2, atau terus xbalik je..

Tukar cite aa.. Semalam dalam kul12 tgh malam, aku kua ke rembau, tingin nk mkn oblong.. Sekali ada rodblok lak dpn sekolah.. Tapi, aku memang sentiase standby pakai seat belt.

Si encik polis ni mintak lesen ms otw nk ke rembau. Otw blik pon nk tahan gak, sekali mane lak ntah menatang tu terselit. Cari2 xjpe. Aku dh gelabah..

Polis yg tahan aku 1st td siap ckp, 'oi, jangan kaco orang kpg aku tu'.. Si polis yg tahan aku ni nk gak aku cari lesen tu..

Bila jpe je aku pon otomatik jerit..

'haaaa, ni ada...'

Blom sempat aku kuakan lesen tu dr wallet, polis tu suruh jalan.. Hahaha... Otomatik mulut aku berbunyi...

'biadabnyeeee...'. Tapi, ngan nada gurau la sbb aku tau dia pon gurau je... Dia sengih je aku ckp biadab...

Dan disebabkan insiden tu, aku tpaksa mmbeli wallet baru la nmpk gayanye...

Lesen, ic, n sgala kad dlm wallet aku tu bersepah2 sbb compartment utk kad kecik sgt. Jenuh nk masuk, jenuh gak nk klua.. Last2 aku letak lua je la.. Nk cari pon susah..

So, misi aku lpas ni, terpaksa... Terpaksa ok, bukan aku saje2 nk bazir duit...( ayat penyedap )...terpaksa cari wallet baru.. Serius terpaksa.. Bla bla bla...

Ngntok aa, mcm nk blik tdo je.. Huhu, tapi nk balik kampung gak... Hhmmm...

Xpe2, go with the flow.. Japgi dh sampai masa, baru decide.. Cool...








Tadi aku karok lagu ni...

Mungkin diriku harus pergi
Selamanya darimu
Atau ku harus mengakhiri
Cinta ini kepadamu

Kini cintaku telah kau bagi
Tak sanggup ku hadapi semua ini

Aku tak biasa, bila tiada kau di sisiku
Aku tak biasa, bila ku tak mendengar suaramu
Aku tak biasa, bila tak memeluk dirimu
Aku tak biasa, bila ku tidur tanpa belaianmu
Aku tak biasa, aku tak biasa

Ku cuba untuk terus berlalu
Dari hatimu namun tak bisa
Bayangan itu sering mengganggu
Dari tidurku, ku menangis

Aku tak biasa, bila tiada kau di sisiku
Aku tak biasa, bila ku tak mendengar suaramu
Aku tak biasa, bila tak memeluk dirimu
Aku tak biasa, bila ku tidur tanpa belaianmu

Aku tak biasa


:'(

Sekian..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: