Powered by Blogger.

Flickr

About Me

My photo
juz bcos her eyes don't tear, doesn't mean her heart doesn't cry. and juz bcos she comes off strong, doesn't mean there's nothing wrong... - copy intenet..

Followers

RSS

Pages

Si Gigi Besi

Assalamualaikum...

Dh blh start blaja sengih lebar2... Hahha.. Maka bermula cerita, pada hari Selasa, bersamaan dengan 10 April 2012, jam 3.30 ptg..............aku dengan jayanya mngadap doc gigi kt kajang.. Memasang pagar besi atau nama saintifiknya, braces..

Neves + excited weh... Proses pasang bnde tu agk mnguji kesabaran aa..

Bile dh siap lak, 1 perasaan xbp best mnguasai diri.. Mane taknye, sebaris besi yg aku anggarkn ketebalannya mncecah 0.2cm kt gigi.. Xke rs jongang kt situ? Huhu..

Tp, jongang2 pon, ati puas.. Akhirnya penantian aku berakhir.. Dpt gak aku pkai braces. Puas sgt...

Maka bermula la kehidupan baru aku bersama braces.. Ptgnye ok lg, relax n slumber borak2 ngn ayu.. Mlmnye...aku mkn yogurt tergigit natadecoco kecik je, start tu aa sakit.. Gigi ats tlanggar gigi bwh pon xblh. Nk gigit makanan? Jgn mimpi aa...

Semua mkanan, stok msuk mulut trus telan je.. Gitu la agk azab aku rs time tu.. Ni dh msuk ari ke4, aku dh blh biasekn diri sket2. Sakit pon dh xterasa sgt... Ngeee... Siap blh mkn bihun greng n makaroni lg.. Nasi blh tmbh smpai 3x.. Cy x? Hahaha...

Skrg ni mmg xsaba nk tgk perubahan gigi aku neh.. Tggu dia rapat aa, pe lg kn..

p/s : gigi aku wrna turquoise... Kikiki... Gedik sgt uolllsss... :D

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: