Powered by Blogger.

Flickr

About Me

My photo
juz bcos her eyes don't tear, doesn't mean her heart doesn't cry. and juz bcos she comes off strong, doesn't mean there's nothing wrong... - copy intenet..

Followers

RSS

Pages

Dtg lg...

Assalamualaikum..

Pe yg dtg lg? 15 April dtg lg.. Tarikh n bln yg sama.. Taun je yg berubah, menandakn umor aku makin pendek.. Sependek mane? Allah je yg Maha Mengetahui...

Bersyukur kpd Tuhan dgn kurniaan nikmatNya.. Aku masih sehat, menumpang di bumiMu ya Allah..

Memandangkan aku dh xde fb, jd xramai yg wish.. Ye aa, sape yg nk ingt besday aku kn.. Aku pon x ingt besday org.. Dh ckup fair & square aa tu. aku xkecik ati pon.. I'm cool... :)

Tp, aku xdpt nk tipu diri td...sket sbyk aku stil hrp dia wish utk aku walaupon perasaan dia kt aku dh xsama mcm dulu.

Mmg aku berharap tp aku pon yakin yg harapan tu cuma tinggal harapan. Xmungkin akan jadi kenyataan..

Tp xpe, aku xkn mati tanpa ucapan tu. Life must go on.. Kn? Lain aa kalo xdpt mkn, mmg aa aku mati. Syukur, kesedihan dulu tu dh beransur2 ilang walaupon xsepenuhnya..

Setiap yg berlaku ada hikmahnya. Kalo dia ada wish td, aku yakin aku akn lg sedih.. Aku yakin sgt tu...

Dh lbh stgh taun aku single.. Hahaha.. Mane nk cr calon ek? Mak abah dh sebok2 tye... Kalo blh taun dpn nk nikahkan aku..

Tuuuuu diaa... Nk nikah ngn sape ni? Jodoh aku ntah kt mana dia menyorok, aku pon xpasti... Cpt2 la muncul oi... Mmg aa aku cool je, xde bf pon xpe.. Tp sskali tgk mmber2 yg dh kawen, rs tingin gak..

Merenung siling sambil meletakkn jari telunjuk di tepi kpale - kt tpt tampal koyok tu... ----> agknye jodoh aku tgh btungkus lumus nk abeskn final year dia kt london kot. Lpas abes study, dia blik Malaysia n kitorg akn terserempak kt hhmmm, kt mane ek? Ah, maybe kt stesyen myk petronas atau pasar pg time aku nk p beli ikan~~walaupon xpnh dibuat dek aku p cr ikan kt pasar... Hihihi...

Mgkin gak jodoh aku skrg ni tgh bgaduh ngn gf dia.. N then gf dia tgglkn dia or dia tgglkn gf dia, xpenting. Lpas clash, stress...lalu dia pon membawa diri dgn memecut laju mini cooper S turquosenya smpai ke seremban di mana kebetulan aku pon otw ke seremban gak.. Smpai kt trafik lite dia xsempat break lalu menghentam bonet alzaku.. Dan kesudahannya sila refer drama bicara hati tp pliss kurgkn konflik.. Hahaha...

Atau jodoh ku rupanya ada kt area negeri kelahiranku.. Nk dijadikan cerita dia terjumpa dulu dgn family ku. Mgkin berkaitan kerja atau hal laen.. Bila dh kenal, p umah aku n tnmpk lak gmbr konvo aku yg abah aku sangkut kt dinding ruang tamu umah. Rasa2 blh bkenan x? Nk berangan pnye psl, berkenan je la.. N mak aku pon xlpas peluang nk jodohkn kami n mula masuk line sket2.. Jd, jodoh aku yg ada iras2 Din n pakai BMW 3series Sedan warna putih n xpnh tggl solat tu pon dgn rendah atinya bwk family dia jpa family aku.. Lepas mak aku send pic dia, aku pon dgn malu2 mengangguk tanda setuju walaupon mak aku xnmpk anggukan aku tu sbb mak kt kedah, sementara aku kt negeri 9... The rest is, conclude sndiri...

Aaaaaataupon, jodoh aku sebenarnya dh dkt ngn aku, cuma aku yg xsedar.. Dekat? Sape ek? Hhmmm, ada beberapa orang yg bermain2 di kpala aku, cuma xseorang pon yg aku rs blh aku pupuk rs syg...

Tahun ni aku 28 taun k.. Tipu sgt la kalo aku kata aku xda lgsg rs nk bersuami. Even bapok pon ada keinginan tu kn? Hahaha... Tp, ati blom terbuka lg nk terima mana2 laki, cmne? Yg aku nk, dh ada yg empunya la plak.. Camno tu?

Bak kata mmber aku dulu, ( aku pon dh xingt sape yg kata ), jodoh yg dtg lewat, pasti itu jodoh terbaik. Sbb tu Allah sengaja melambatkn jodoh kita n menemukan kita dgn beberapa orang yg salah dulu..

Walaupon aku xtau sejauh mana kebenaran fakta ( or mungkin auta ) tu, jd aku tanpa byk bicara, terima sebulat2nya kata2 tu n sematkn dlm ati.. Hrp2 menjadi kenyataan la... :) ~~aku xde aa nmpk desperate sgt kn? Kn? Kn??? Hahaha...

Terima kaseh utk mak n abah yg melahir n mmbesarkn aku smpai skrg...
Proud to b ur daughter...

p/s : 4 org je yg wish besday aku..
Pedehal... Cool... :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Anonymous said...

hepy bezday,,c(:

sakura said...

susah benar org nk bc blog aku ni..
i think i know who u are..
btw, thanx gak..

sakura said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

welkem