Powered by Blogger.

Flickr

About Me

My photo
juz bcos her eyes don't tear, doesn't mean her heart doesn't cry. and juz bcos she comes off strong, doesn't mean there's nothing wrong... - copy intenet..

Followers

RSS

Pages

Emo lak aku..

Assalamualaikum..

Baru balik dr Port Dickson.. Pas beli eskrem n ns greng kt rembau td, tibe2 tlintas nk p jenjalan.. So, singgah umah amek sudu n mug n terus pecut ke PD..

Makan nasi greng cili padi kt tepi pantai mmg bbeza ngn mkn nasi yg sama kt dpn tv..

Ngn pasir halusnya, ngn bunyi ombaknya, ngn anginnya... Hhmm, mmg mengasyikkan..

Siang tadi, ingatan tu dtg lg.. Kuat.. Yg buat air mata menitik lagi n akhirnya aku lelap smpai malam.. Tanpa sebutir nasi masuk ke perot..

Hahaha, nmpk mcm nk meraih simpati la plak kn? Xde pon.. Langsung xde niat camtu.. Sape pon nk bc bnda ni? Aku sorg je tau.. :')

Aku ok je...

Plan nk cari wallet xkesampaian lagi ni.. Bila agaknya tu ye? Esok blh x? Hhmm, payah ek idup sorg2.. Kalo ada suami, petik je, mesti dia bawakkan..

Skrg semua nk kene buat sndiri.. Drive sndiri, servis sndiri, bayar bil, beli barang dapur, barang umah.. Kalo ada pon yg nk temankan, xkn setiap masa kn.. Last2 aku akan pilih buat sndiri gak semua tu..

Sampaikn air wiper pon aku x isi lagi.. Hhmm.. Useless sungguh.. :P

Esok aku buat aa.. Pe kisah.. Small matter je kot..

Sebut pasal suami, mesti ada 1 bnde yg akn buat aku emo.. Aku paling pantang ngn ayat2 ni..

1) tu laaa, suruh kawen xnk..

2) kawen je la wei...

3) naseb baek aku dh kawen...( sambil sengih2 )

Ayat2 kt atas ni memang btol2 mengundang kemurkaan aku.. sakit ati oooo.. Bukan maen2 la sakit ati tu..

Kalo xpikirkn persahabatan n hormat orang tua, memang berbaldi2 makan carutan aku...

Ko pikir kawen tu macam pilih buah anggur kt tesco ke? Patot dh kawen blh tau kot bnda tu..

Tu namanye ckp pakai kepala lutut.. Kpale otak dh berkarat, dh xde function..

Eh, emo lak bila pikirkn manusia2 jahiliyah ni..

Layan raja lawak repeat lg bagus laa..

Sekian..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: