Powered by Blogger.

Flickr

About Me

My photo
juz bcos her eyes don't tear, doesn't mean her heart doesn't cry. and juz bcos she comes off strong, doesn't mean there's nothing wrong... - copy intenet..

Followers

RSS

Pages

Sesi merapu..

Assalamualaikum..

Mula cerita...
Aku kapel ngn A almost 2 years... Then aku clash n ada gf len yg bernama B. Aku teruja ngn B, xmgkn aku akn ingt A. A aku tglkn tkapai2...

Then bile ada prob ngn B, aku blik kt A. A terima aku.. Lpas tu aku tgglkn B n stay ngn A.

Xlama pastu, aku knal C n aku mula tgglkn A skali lg. Aku kapel ngn C. Aku mula teruja ngn C lalu ngn mudah aku lupakn A skali lg.

Kemudian, aku mula teringt kt A blik, sbbnye - subjektif...

A terima aku. A xpnh menolak stiap kali aku muncul kembali..

Ketika aku masih kapel ngn C, aku cr A. Bile A tau yg aku dh kapel ngn C, A mintak aku lupakan dia ( A ). A xsanggup bkongsi aku ngn C.

Aku lpaskn A n meneruskn kebahagiaan aku bersama C. Aku dh ada C, jd xsusah utk aku lupakn A.

Ms A mintak aku lupakn dia, aku nanges. Mgkin sbb sedih tgk dia nanges, atau mgkin gak sedih mngenangkn aku curang dgn C. Aku tipu C, jd aku serba slh.. Sbb tu la..

Selesai... Aku dh blh blik pd C tanpa perlu fikir apa2 lg..

A?? Dia blh teruskn idup dia.. Dia yg mintak aku lupakn dia. Dia akn pulih..

Tamat..


Dlm cerita di ats, A adalah diri aku sndiri.. N 'aku' adalah dia.. Dia yg dh tgglkn aku berulang kali..

Aku meletakkn diri aku sbg dia..


N ni ucapan buat dia...
Selamat berbahagia atas penderitaan aku...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: