Powered by Blogger.

Flickr

About Me

My photo
juz bcos her eyes don't tear, doesn't mean her heart doesn't cry. and juz bcos she comes off strong, doesn't mean there's nothing wrong... - copy intenet..

Followers

RSS

Pages

Malam ni papa dodoikn Sol... ~~ aku sape nk dodoikn??

Assalamualaikum...

Esok ari ke 2 bengkel pemurnian kertas exam kt kktm beranang. Aku yg sepanjang 3 taun ngajar xpenah buat soalan ( kecuali kuiz ), disuruhnye p btolkn soklan exam tu.. Mmg hancur aa jwbnye.. Pe bende pon xtau..

Harap2 esok dh blh setel senua soklan tu. cek sket2 dh la oi, janji student faham pe yg soklan tu nk n boleh jwb, tu pon kalo study la.. Xyah nk skema sgt..

Kalo bagi 10 soklan, jawab 2 pages je, sedey la aku korbankan masa menstresskn diri kt beranang tu. cer appreciate sket..

Esok nk bangun awal, tp aku stil xleh nk tdo lg. bkn xngantok, cuma rs syg nk tdo.. Sbbnye jgn tye, aku sndiri pon xtau..

Saat2 camni, time bangun dari tdo yg paling perit aku rasa. Sbbnye teori aku camni.

Time tdo, kite tenangkn diri, tenangkan jiwa, merehatkan badan etc.. Pendek kata, xde mslh yg dtg time tu..

Bila buka mata ( tjaga dr tdo la ), tiba2 tingt blik yg kite sebenarnya ada sebab utk tpaksa bsedih aritu, saat tu la perasaan yg paling xbest skali..

Saat macam kali pertama terima berita buruk.. Hhmm, camtu laa...

Maybe xbrape jelas xplaination aku tu tp peduli pe aku.. Janji aku faham, n ofkos time ni aku yg rs semua tu...

Mungkin sbb tu gak aku xnak tdo. Sebenarnya bkn xnk tdo, melainkan xnk bangun dr tdo n alami benda yg aku cite kt perenggan atas tu..

Kalo dh tdo, mesti la kene bangun kn? Jd, kalo kurang tdo, kurang la bangunnye.. ~~pe ko merepek tu rak pinggan??!

Kalo setel bengkel sok, plan nk blik kpg.. Blh la tayang braces kt mak. Xde sape tau aku pakai braces, kecuali kak mida, kakak ke3 aku. Ngn dia je aku slalu cite pe2...

Dh lama rsnya xblik kampung.. Tapi, nk drive atas hiway n 5 jam lak tu, sgt la aku xsuke! Tu yg slalunye kalo aku plan nk balik kampung, aku xplan sungguh2..

Kalo btol2 nk blik, packing2 je terus chow.. Bkn la x plan lgsg, ada laa sehari sblom atau malamnye... ~~ x, yg ko beriya xplain ni nape min?




Pe lg aku nk cite?


td mkn tgahari sdap, nyesal amek nasi sket.


Ptg pon sdap cucur udang n sambal dia.. ~~br tingat, sket pon aku xjpe udang..


Susah pakai selendang lilit, pastu nk kena buka, lilit, buka, lilit blik sbb nk amek wuduk..~~sok aku pakai tudung sarung je laa...

Xde idea dh..

p/s : jgn maen ps..
Entry ini dinamakan killing the
time n bosan bla bla bla...

Chow..




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: