Powered by Blogger.

Flickr

About Me

My photo
juz bcos her eyes don't tear, doesn't mean her heart doesn't cry. and juz bcos she comes off strong, doesn't mean there's nothing wrong... - copy intenet..

Followers

RSS

Pages

kecik n besar...




yg ijau tu pnyepit bj..tingginya +-sejengkal tgn aku. yg merah tu lak keta volkswagen, sizenya lebih kurg stgh jengkal tgn aku. sepit yg kecik dbesarkn, n keta yg besar dikecikkn. comel an..?? aku suke.. nmpk cute sgt.. kalo la skrg ni aku leh kembalikn keta n pnyepit bj ni ke bntuk asal, hahaha...giler syok..

tp xsemua bnde camni comel.. kalo dh slh ko yg kecik org asyik besarkn, comel ke..?
tlg jwb sket.. everybody have their own life rite..? so, buat hal sndiri sudah. tgk diri sndiri lu sblm nk judge org. excuse me, yg baek tu bkn sekadar cukup solat 5 waktu je k. kalo part tu dh lengkap, tp ati busuk n itam cam arang xgune gak kot.. even arang yg itam tu pon ada gunenye, tp kalo ati dh itam cam tu, xde gune 1 sen pon.

hmmm, dh aku buat ayt camni, japgi kua lak cite, aku galakkn org buat slh. tgk je xyah tegur. hahaha.. pk pakai otak, bkn kpala hotak. tegur la, banteras la pe bende yg ko nk banteras tu..tanggungjwb setiap umat Islam kn. tp leh x buat ngn cr yg btol..?? blh ke..?? mcm mana cara yg btol..?? haa, ko pk la sndri, ko kn hebat..

n lg 1, tgk la pd majoriti masalah tu sndiri...banteras, kutuk n ngata bende yg besar dulu sblm ko nk korek yg kecik2 ni, yg ntah btol ntah x..

kalo ko jd mak mertua, ms ank ko kawen dulu, menantu ko xpandai masak. ..so, ko dh xnk p mkn kt umah dia. sampai ari ni pon, ko dok jaja cite kt org yg menantu ko tu buruk. sbbnye ko pnh nmpk dia beli mknn kt lua.. ko try la p mkn skali lg.. jgn sbb dia p beli tu ko still cop dia xreti masak. ntah2 dia bz ke, dia xsehat ke, atau dia mmg tingin nk mkn lua, sskali ubah angin kn.. haaa, terang lg jelas kot aku bg cth ni..

so, siasat la sblm mengumpat n sblm pandang org cam pandang bangkai anjing. ko xtau btapa buruknye muka ko cam tu.. nti aku adiahkn cermin utk ko ek..

haaaa..pe yg aku ckp ni?? sape yg terasa..?? amik la kalo nk terasa. aku sndiri perlu amik sbg petunjuk. even aku buruk ke, jht ke, aku xkaco org kot.. alaa, kalo minta tlg sbb aku ni xbkemampuan, mgkin mnyusahkn tp bkn la dlm kategori nk ganggu idup ko.. blh tlg, tlg. xleh, aku cr cara laen. no heart feeling. kpd sape2 yg pnh tlg aku, aku ucapkn jutaan terima kaseh.. mak aku pesan, buat baek ngn org, setakat ni aku xmampu lg nk tlg sape2.. aku yg perlukn ptolongn org.. hehehe..

**tekak perit, sakit bahu-rs cam nk demam..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: