Powered by Blogger.

Flickr

About Me

My photo
juz bcos her eyes don't tear, doesn't mean her heart doesn't cry. and juz bcos she comes off strong, doesn't mean there's nothing wrong... - copy intenet..

Followers

RSS

Pages




hehehe, sj nk tayang... bkn pe aku amik gmbr sblh kete aku ni.. bkn niat di ati nk menunjuk2 ( walaopon ada la sket niat tu dlm ati.. ), tp semua org ckp kete xpadan ngn tuan.. ni yg aku nk compare ni...

hmmm, aku tgk cun lg aku dr kete tu.. patot la org ckp xpadan.. hahaha.. hmm, tp btol la, aku pon xpasan besar gak kete tu dlm gmbr. aku tgk kt lua, cam biasa je.. rupenye lg tinggi dr aku.. hmm, nmpk cam aku bwk van la plak.. hihihihi, pe2 je la..

nk djadikn cite, ari jumaat ari tu. ms tu kt tminal 1. aku nk tutup pintu, skali tersepit jari telunjuk kiri aku kt pintu tu... hah, giler sakit... melompat2 aku time tu.. sakit giler, bbekas n kebas, pedih pon ada gak. sampai ari ni terasa lg.. huhuhu, wahai alza..nape ko wt cam ni kt aku? ko mrh ke aku asyik taram ko ari2?? dh mmg tu keje ko, ko kene la terima hakikat beb...

pastu ada 1 kes lak smlm, aku nk amik su, kitorg nk p jln2.. ms tu aku dr kl, terus g umah dia. dh sampai dpn umah dia ni, pns ati pnye pasal, aku terus blah.. bkn mrh ko su...huhuhu, ada ler bndenye.. dia msg aku siap maki2... hahaha, sori weh.. pastu ptgnye, aku p balik umah dia, terus dia ajk aku p bangi.. hah, amik ko.. tgh mlm br sampai umah, yg asalnye nk kua isi myk je.. tp ko banje sate kajang an su.. mkn sampai semput.. hahaha, thanx..

arini, meter dh nek 1800++.. hmm, esok dh leh p servis.. takot nih.. nk p arini xde geng lak.. hahaha, smlm ms aku otw nk blik umah, aku tnmpk pakcik dahari, pakcik yg ajar aku drive.. still ngn kete merah dia yg ntah bile nk tukar.. aku ingt nk hon je dia, kang sakit jantung lak.. so, aku lupekn niat murni aku tu buat seketika.. xtau la dia pasan aku ke x..

hmm, nk marking illustration.. dr td aku pgang marking skim, markingnye ntah bile nk start. camni la kalo dh on fb.. keje xjln..

k, chow..
12.49pm / 24 May 2010

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Aboy Niedlich said...

POYO GLEEEEEEEEEEE..!!!!!!!!!!!!!!!

eryn.moonlit said...

hahahahahaha. bukan poyo lah long. cik min nak buat luahan rasa jek. :p