Powered by Blogger.

Flickr

About Me

My photo
juz bcos her eyes don't tear, doesn't mean her heart doesn't cry. and juz bcos she comes off strong, doesn't mean there's nothing wrong... - copy intenet..

Followers

RSS

Pages

xtau ler nk tulis tajuk pe..

br abes prasenat.. actually pra pra senat..miting sblm pra senat..hahaha, ntah pe2 pnye bhs.. pe2 je la.. dh lega sket.. dh leh rehat sket, sket je la. nk kene prepare potfolio gak.. prasenat tgl 2minggu lg je kot.. aduhhh...mls tol nk wt paper work..

hmm, byk bnde tjd spnjg seminggu ni, antaranye aku dihalau kuar umah buat kali ke2 kt kktm rembau ni. xksah la kalo nk suruh kua pon, tp tanpa notis..korg pk2 sndiri la kn.. suruh clearkn umah on the dot..ngn alasan warden nk kua dr umah tu, so yg laen2 pon kene kua..xleh dok situ..even warden yg pas ni nk dilantik bln 8, dia pon xleh stay kt situ.. hahaha, kelakar la weh.. xpe2, xda hal.. aku leh chow..

aku still bsyukor la sbb yg ptama dulu lg sadis, mcm h***m.. so, skrg aku tumpang kt umah fas n sub. thanx so much n sori susahkn korg.. dh nk masuk seminggu stay situ. aku skrg tgh cr umah laen n ingt nk dok sorg je. senang, xyah ada sape2 yg xpuas ati ngn aku lg.. aku ni kn kaki gaduh..

hmm, cite yg memalukn n menyakitkn ati lak. smlm aku nk mintak sain org bwh ni. nmpk la kesibukn dia tu, tp aku cuma nk minta sain je, bkn lama pon. kalo dia belek2 mende pe yg aku nk dia sain tu pon, 10 saat je, n sain 2 saat. so, total br 12 saat. xmncacatkn pe2 kot.. tp, dia pilih utk tengking aku, kt tgh2 ruang pntdbiran kt bwh ni.. hmm, rs2nye la kn, blh kot ckp elok2.. mgkin aku x se'bz' dia so, aku xfhm la keadaan dia camne.. ye la, aku ni kn pensyarah cabuk je, mana nk setanding dia an? whatever..

kalo la yg kt sekeliling aku ms tu semua lembu, kambing or ungka, aku xde la amik pot sgt kot, tp aku perasan manusia yg bjalan2 kt situ..pakai tudung, pakai tai. agak ramai la, n kalo xsilap aku student pon ada. di pg yg indah itu, tjd peristiwa sial mcm tu di dpn org ramai lak tu, maka tcalar la maruah aku sbg sorg pnsyarah.. tebal muka, rs mcm nk cabut kpala ltk dlm poket je, tp aku pakai gaun ms tu, xde lak poket..

xdpt nk dinafikn mmg sakit ati sgt2.. n bbakul2 gak aku mnyumpah coz xselayaknye aku ditengking camtu.. tp, xgune pon aku nk pk lebih2 bnde2 bodoh camtu.. mampos ahh.. 1 je yg kite kene ingt, roda itu bulat n bepusing.. that's all!

p/s : can't wait for sumthing... sumthing really good for me.. ;) arrrgggghhhhh......!!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: