Powered by Blogger.

Flickr

About Me

My photo
juz bcos her eyes don't tear, doesn't mean her heart doesn't cry. and juz bcos she comes off strong, doesn't mean there's nothing wrong... - copy intenet..

Followers

RSS

Pages

pyh la kalo dh jnis xtetap pndirian ni.. aku bkn ckp sape2.. aku ckp diri aku sndiri. br smlm aku plan nk beli kete kecik je, n kalo blh 2nd hand je.. arini aku dh ubh fikiran blik.. cis... hmmm, cane ni??

sape nk guide aku ni?? sape?? sape????? TOLONG...!!!

mak n abah, ank mu ini mmg xleh nk bdikari buat ms ni.. byk bende yg dia xtau n tanak amik tau. yg dia tau, dia nk sebiji kete, ats nama dia, kt dpn mata dia skrg.. blh cam tu..?? hahaha... dia dh mls nk pk kete kecik ke, kete besar ke, kete br ke, kete 2nd hand ke...pe2 je la... yg penting, dia kata dia nk, dia nk, dia nk, dia nk..!

geleng kpala abah aku kalo dia tau aku ubah fikiran lak.. mak n abah dah suke dh aku ckp nk beli kete kelisa aritu.. waklik kelisa turbo kang, br dia tau.. hahaha...

i need an advisor plissss...!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: