Powered by Blogger.

Flickr

About Me

My photo
juz bcos her eyes don't tear, doesn't mean her heart doesn't cry. and juz bcos she comes off strong, doesn't mean there's nothing wrong... - copy intenet..

Followers

RSS

Pages



pic sape ni wei ? hahaha... sama x ngn aku? aku la buat ni, ngn illustrator n fotoshop.. lama dh ni, ms aku study dulu.. xde la sama sgt, tp leh knl tu aku an..?? hahahha...

hmm, td sj je aku amik ms lib toek (part2). bosan ah dok opis.. xmenarik. masuk kelas leh gak aku gelak2.. pas diorg tunjuk work diorg kt aku, mule la wt hal masing2. menari la, tgk muviee la.. hahaha, aku pon nk terikot menari skali. xde la aku marah or larang, sbb bkn sbjek aku pon time tu. jnji keje aku ada progress, ko nk tonggang tbalik suke ati ko la..

hmmm, ingt minggu ni nk balik kpg.. tetibe je, pdhal cuti xmintak lg. mesti la xapprove pnye.. hahaha... tetibe rindu kt mak abah n ank2 buah aku.. lesen dh ada, leh la aku tibai kete kakak aku, bwk p ronda2 kpg.. hmm, tp keje aku byk xsetel lg.. cane ek? kene pulun ahh kalo nk balik gak.. kalo x, pas miting carrymark br leh curi2 blik jap.. huhuhuuh, nk balik minggu ni...nk blikkkkkk.... :(

aku ni jenis yg xsaba.. kalo aku dh tlintas nk buat pe2 yg best, mesti aku gedik2 nk buat gak, xleh nk tangguh2 dh.. mcm skrg ni ahh. abah aku tpon smlm, meronta2 ati aku nk blik kpg.. huwaaaa....cane ni abah?? sapa suruh kol cek??

aku kene buat kptsn pantas ni.. pk min.. pk..pk... pk...

**apakah kesudahan citer aku ni?? adakah aku bjaya utk balik kpg?? atau aku kene stay kt rembau minggu ni?? adakah aku dpt mkn masak kicap ayam kt umah mak?? hmm, mari kita sama2 tggu kesudahan citer ini..( ahak, bajet movie box opis lak an..? )

sambung..sambung..sambung...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: