Powered by Blogger.

Flickr

About Me

My photo
juz bcos her eyes don't tear, doesn't mean her heart doesn't cry. and juz bcos she comes off strong, doesn't mean there's nothing wrong... - copy intenet..

Followers

RSS

Pages

Uniknya dia.. I adore!!!

Assalamualaikum...

Dh nk dkt subuh dh.. Burung pon dh start berkicau. Xreti2 nk tdo gak. Dok cr fren kt instagram.. br ada 10org follower.. Haha..

Arini kt kolej, kesibukan xterasa sgt..(slalu pon mmg xpnh sibuk). Cuma, pilih baju n model utk fsyn show isnin ni.. Feeling pngarah ni, asyik nk buat fsyn show..

Setakat ni semua ok je. Xde problem besar. Esok mesti nk kene setelkn model. Nk kene cari lagi 3-4org.. Kamis dh full rehearsal..

Kekwat dak2 ni bile mintak tlg diorg.. Bajet hot lak kn bile suruh jadi model. Pdhal terpaksa je pon aku pilih ko.. Hahaha...

Oh, ada lg 1 cite hot.. Aku n dura td mmg ada kt studio n bengkel je sbb nk pilih baju n suruh model fitting..

Ingtkn xde efek kt alam sekeliling keberadaan kitorg kt sana.. Akn tetapi, tanpa diduga ada manusia yg xsanggup berada kt area kitorg ada tu sebab katanye kitorg ni b**i.. Oink oink...

Cth aytnye camni la.. 'xnk la aku pegi sana, ada babi tu'... Mmg aku perasan dia nmpk aku n dura kt sane time tu. Xsangka lak dia blh terganggu dgn bunyi oink oink kitorg tu.. Kalo tau mmg aku masking idung td, supaya dia aman mengajar..

Maafkan saya...!

Perbualan diorg tu ada dua org saksi yg dgar.. Kalo sorg blh diragui, tp kalo dh dua org, mmg konfem la btol kn..

Dr pe yg aku dgar manusia2 kt kktmr tu berkata2 secara random, majoriti mmg xsuka dia ni. Kalo aku sorg xsuke, blh dipertikaikn la. Tp dgarnye smpai admin pon naek menyampah, pikir sndiri aa..

Dulu, ada segolongan manusia yg dia xsuka, dikutuk, dicaci, disumpah. Pandang pon xnk. Kalo teserempak, sanggup berpaling muka or patah blik. Pendek kata kalo xsuke org tu mmg akn ditunjuk terang2 yg dia xsuka.

Kdg2 org tu xde buat slh ngn dia pon, cuma mgkin org tu buruk atau gemuk atau pendek, mmg kena kutuk ngn dia..

Bangang n bengap tu ptaan biase ditujukn kpd student.

Barang2 pe je selagi blh free, mmg dia akn usaha. Contoh, kain buat langsir, buat bj, fail, kertas2 n segala peralatan yg blh apply kt store, etc. mmg dia akn apply. Selagi blh free.. Smpaikn dgar cite skrg ni nama dh blacklist, dh xleh apply brg kt store sbb student ngadu.. Sejauh mana kesahihannye tu, aku xpasti..

Kalo nk buka cite pasal ppuan ni, aku rs smpai mggu dpn pon xabes.. Terlalu byk kebaikan ( baca : keunikan ) dia. Pendek kata 1 dlm 10juta.. Dia la yg terunggul. Sgt menarik kalo buat biografi psl dia..

N yg paling xleh blah.. Dia ada utang ngn aku, yg jnji nk byr ms dpt elaun UIA.. Tp skrg duit elaun tu ntah dh berpindah ke berapa puluh tangan manusia, utang tu stil lg utang..

Pastu tggu lak kot2 gaji bln 4 ( agk masyuk gj bln ni sbb ada tunggakan ), pon sentap je..

Menambahkan lg keunikan dia ni, terserempak aku kt jusco seremban, laki bini, tidak pandang mahupon tegur aku. Aku ni nk berbahasa, dr jauh aku sengih kt diorg. Bila2 dh laki bini muka kelat, tpksa aku sengih kt ank2 dia je..

Si anak sulong tu, nmpk aku dr jauh dh jerit gtau mak dia. Tp mak dia mgkin terlalu bijak n genius, lalu akalnya mengatakn xperlu tegur or xperlu byr utang aku yg xsegenius dia ni.

Ntah la.. Xpndai la nk describe keunikan dia. Tetibe rs rendah diri lak..

Maafkan saya~~gaya johan terlanggar piring astro dlm lawak ke der..

Ckup la dulu setakat ni..

Kesiannnnn.. Eh, silap..
Sekian...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: