Powered by Blogger.

Flickr

About Me

My photo
juz bcos her eyes don't tear, doesn't mean her heart doesn't cry. and juz bcos she comes off strong, doesn't mean there's nothing wrong... - copy intenet..

Followers

RSS

Pages

Suratan @ Kebetulan...

Assalamualaikum..

Baru2 ni blaku 1 kejadian.. Btol2 menguji ati & perasaan aku.. Bkn aku nk slhkn takdir, tidak sama skali. Aku anggap ini cuma dugaan dariNya...

Mggu lepas aku ke jusco, ngn su, dura n sape ntah lg sorg.. Fas kot.. Xpenting..

Sdap2 shopping, aku kuakn henpon. Ada 2 miskol.. Xde nama. Nombor xsave..

Tp, bderau darah aku time tu bile aku sedar yg nombor tu adalah nombor ex aku..

Ok, correction sket.. Aku sblm ni pon agk konfuse ngn no maxis dia.. Contoh : 7658.. Biasanye aku konfius, 7658 ke 7685.. Haa, cam tu la lbh kurg..

Nk dijadikn cite, no yg kol aku masa tu sama sebijik ngn no ex aku tu, cuma tertukar mcm contoh kt ats tu je...

Aku konfius gak time tu.. Tp, aku pikir... Xmgkin aa no org laen.. Mesti nombor dia.. Sangat kebetulan kalo itu adalah nombor org laen...

Aku pon mula la pikir mcm2... Plus hepi sbb dia ingat gak kt aku.. N cari aku balik...

Tadi, nombor yg sama kol lagi.. Aku xdgar gak sbb ringtone ni mmg slow..nti sok aku kuatkn ek..

Ngn tketar2, aku msg nombor tu.. Nombor yg aku sangka ex aku...

Ngn kuasa Tuhan, memang amat kebetulan Dia jadikn benda tu.. Nombor tu mmg bukan ex aku punya. Cuma beza 1 nombor.. Dua nombor yg tertukar antara satu sama lain..

Mmg kebetulan yg sangat sipi.. Nombor yg aku tggu2... Dtg bgurau senda plak ngn aku..

Kenape Tuhan x takdirkn nombor tu tersalah dail orang laen? Sazzy falak ke? Stone cold steve austin ke? Abby yus ke?

Itu yg aku xtau.. Bukan hak aku utk mempertikaikan takdirNya. Yg pasti Dia dh ada plan yg tersendiri..

N smlm gak, aku mimpi ex aku tu... Sgt real.. Dia muncul dpn mata aku..
Sgt2 real..

Tapi, bila aku buka mata... Dia hilang.......


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: