Powered by Blogger.

Flickr

About Me

My photo
juz bcos her eyes don't tear, doesn't mean her heart doesn't cry. and juz bcos she comes off strong, doesn't mean there's nothing wrong... - copy intenet..

Followers

RSS

Pages

Kite xsuke aa cani.. ~~gedik x? Mati laaa... Lariiiikkkk...

Assalamualaikum...

Arini aku terpikir 1 benda.. Benda yg aku rs sgt annoying kt diri aku.. No no no.. That's not really a word.. Bkn annoying.. Bkn.. Absolutely not..

Ntah perkataan pe yg sesuai nk describe, tapi benda ni xbest aa.. Sungguh xbest..

Mungkin benda ni normal n orang len pon penah rasa.. Tapi, aku xsuka ok. Sedey pedey aa cani... Huwaaa...

Kisah bermula beberapa taun lepas, di mana aku 'ter'suka kt sorang mamat ni... Macam biase la aku pon xpasti suka, sayang, or cinta.. Tapi, memang suka aa kalo dpt tgk dia.

Aku jenis kuat cemburu. Sampaikan aku xnk pandang pon masa dia bwk girlfren dia. Yes, dia dh ada gf..

Tapi, x lama pastu dia ckp dia suka aku. Aku suka aa.. Sampai tahap ajak aku kawen. Tapi, lama2 aku rs xbest..

Xbest tu bkn sebab jemu kapel, tapi tu yg mnjadi persoalan sekarang ni. Bla bla bla... Dia pon dh kawen sekarang.. Ooh, correction.. Aku xkapel pon ngn dia.. N xpnah kapel pon ngn boyfren orang..

Pastu ada lg sorang nk tekel aku. Pon mula2 aku mcm suka, tapi pas tu aku tarik diri..

2-3 ari lepas ada lagi sorang. Yg ni sama ngn yg 1st.. Aku suka dia dulu.. Tapi, bila dia express dia pnya feeling, aku dh rasa laen dh..

Playboy ok.. Aku baru dpt tau.. Hahaha, terima kasih Tuhan...

Tu antara kes yg obvious la yg jd kt aku.. Persoalannya kenapa aku blh berubah bila diorang dh bg respon??

Hey, kalo camni bila aku blh kawen? Huhu, sedey!!

Xnak lagi aa suka kt sape2...

p/s : bla bla bla tu ape?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

Anonymous said...

Once you stop looking for the right one, they'll show up..:)

Anonymous said...

sepatutnya awak terima cinta dia.. setidak-tidaknya awak akan bahagia. lihat, awak masih teringatkan dia walaupun dia sudah berkahwin.

masih belum terlambat untuk mencari cinta, terima saja sesiapa seadanya bila mereka meluahkannya.

sakura said...

Xingat pon...