Powered by Blogger.

Flickr

About Me

My photo
juz bcos her eyes don't tear, doesn't mean her heart doesn't cry. and juz bcos she comes off strong, doesn't mean there's nothing wrong... - copy intenet..

Followers

RSS

Pages

Xyah boh tajuk blh?

Jika Cinta Dia - Geisha

Terlampau sering kau buat air mataku
Tak pernah kau tahu dalamnya rasa cintaku

Tak banyak inginku jangan kau ulangi
Menyakiti aku sesuka kelakuanmu
Ku bukan manusia yang tidak berfikir
Berulang kali kau lakukan itu padaku

Jika cinta dia jujurlah padaku
Tinggalkan aku di sini tanpa senyumanmu
Jika cinta dia ku coba mengerti

Teramat sering kau membuat patah hatiku
Kau datang padanya tak pernah kutahu
Kau tinggalkan aku di saatku butuhkan mu
Cinta tak begini selama ku tahu
Tetapi ku lemah karena cintaku padamu

Jika cinta dia jujurlah padaku
Tinggalkan aku di sini tanpa senyumanmu
Jika cinta dia ku coba mengerti
Mungkin kau bukan cinta sejati di hidupku





Dok msj2 ngn kazen aku ni, skali dia bg lagu ni.. Hhmm, tgkap leleh habaq hg... Mmg sebijik tepat kene btg idung...

Tp skrg x lg dh.. Dia dh senyap terus. Aku dh xtau pe2 lgsg psl dia.. Bkn xblh kalo aku nk amik tau, byk informer xbertauliah yg blh bg information kt aku..

Tp pe plak akn jd kt aku kalo aku tau dia tgh hepi ngn org len skrg? Aku dpt tgk lak muke org tu mcm yg pnh jd sblm ni? Or aku terbaca status fb dia yg tgh hepi.. Even kalo tau nama pon aku dh xsanggup... Smpai 1 tahap, kalo aku bsembang ngn mmber2 kitorg, aku akn pesan jgn buka cite psl dia.. Mmg aa aku xsanggup nk dgar...

Jd, adalah lbh baek aku elak dr tau semua tu... Mencegah kn lbh baik dr mngubati...

Abes smua social network aku deactivate... Aku pon xpcaye yg aku blh deactivate fb yg stiap ari aku xpnah xbuka.. Bb pon aku sanggup xpkai dh walopon xde pe2 mslh ngn bb tu.. Aku beli hp cikai je gnti bb tu.. Tp lpas hp cikai tu rosak kene baling, aku amik kptsn pkai blik bb tu..

Hhmm, kalo nk cite mmg aa sama sebijik ngn lagu kt ats tu... Menitik gak air mata aku yg sememangnye tgh buat mega sale ni... Murah giler beb... Hampas sgt...

Sskali tlintas di fikiran... Pe dia tgh buat skrg, dia ngn sape, sedih ke, hepi ke, n pling penting pe prasaan dia kt aku skrg? Ingt lg ke kt aku, rindu ke, risau ke kt aku... Or dh lupe, atau mgkin ingt tp benci...

Hhmm, bile tfikir cmtu, biasanya aku akn buat conclusion sndiri...

Dia dh xcr aku, bermakna dia blh idup senang tanpa aku.. Bkn mcm slalu yg dia ckp ngn aku, 'i xleh xde u'... Semua tu aku simpulkn sndiri, utk mengelak dr ati aku terus mgharap dia cr aku blik...

Tp, aku yakin yg kesimpulan aku kt ats tu bkn sekadar kesimpulan yg aku simpulkn sndiri.. Aku yakin mmg dia tgh hepi skrg ni... Aku yakin tu... Yakin sgt...

Bagus la... :')
Ataupon trend yg kerap aku dgar skrg ni...( kdg2 aku pkai gak ).
'Untong laaa...'~~mcm @€><^#}}#%^

p/s : xde p/s utk kali ni...


Sekian...



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: