Powered by Blogger.

Flickr

About Me

My photo
juz bcos her eyes don't tear, doesn't mean her heart doesn't cry. and juz bcos she comes off strong, doesn't mean there's nothing wrong... - copy intenet..

Followers

RSS

Pages

Manusia adalah sebaik2 ciptaan di muka bumi tp bkn bermaksud manusia perfect! (btol ke bohong?)

Assalamualaikum.. 


Td tgh dok lepak dlm bilik kecik, kpala otak putar balik komen2 yg aku bc kt fesbuk pasal asyraf muslim.. Aku pon tkejut gak tp xplak rs nk blame dia.. Adakah disbbkn title pendakwah yg dia bwk slama ni atau dsbbkn dia ensem? Haaa, tu aku xpasti.. Hikhik..

Tp aku berpegang pd stetment bhw apa yg berlaku ada sbbnya n hanya org tu je yg tau sbbnye.. Ape pon sbb samada sbb yg baek or buruk, aku xlayak nk persoalkan.. 

Sbb pe? Sbb aku sndiri pon sdar yg aku byk gak buat silap n kalo org tau pon org akn persoalkn sama mcm kes si asyraf ni aa.. 

Bila aku buat stetmen camni, bkn la bermakna aku sentiase senyum n xpnh plak persoalkan pasal ape2 pd org laen.. Mustahil la tu.. Aku bkn malaikat.. 

Tp nape ada sorg makhluk Allah ni, (ok, yg ni aku ngaku aku persoalkn bnde ni) dia sgt la suke merungut.. Xpe kalo dia nk merungut, lantak la.. Tp yg xseronoknya dia merungut kt aku.. 

Apakah?

Adakah disbbkn aku slalu mnjadi pendengar n slalu bg feedback kt dia, so aku dijadikn mangsa keadaan? Wadafak! 

Xbaek ok.. Aku dr elok2 mcm dh selesa hang out ngn ko dh jd menyampah.. 

Berbalik kpd Topik asal.. 'Kenapa manusia suke persoalkn tentang kehidupan org laen?' atau nama saintifiknya 'kepoh' or 'kepoci'. 

Aku pon xreti nk jwb.. Mgkin bile aku lepak dlm bilik kecik lg skali idea br akn muncul..

*Arini nk soping kt bazar ramadan n bbuka tepi pantai.. Aku suka pantai n santai.. Yeah, cant wait... 

Sekian.. 


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: