Powered by Blogger.

Flickr

About Me

My photo
juz bcos her eyes don't tear, doesn't mean her heart doesn't cry. and juz bcos she comes off strong, doesn't mean there's nothing wrong... - copy intenet..

Followers

RSS

Pages

Perang!

Assalamualaikum..

Aku still aku, yg mcm dlm last post aku.. Kdg2 hepi, kdg2 sedih.. Sbb pe? Senang je reason dia. Sbb hepi n sedih aku tu bergantung kpd org laen..

If aku hepi, reasonnye ada yg hepikn aku.. If aku sedih plak, reasonnye org yg hepikn aku tu, dissappear.. n aku akn hepi bile dia muncul blik...

Aku rs lemah n saket ati bgantung kt org camni.. Nape aku xblh nk hepi sndiri? Tanpa kehadiran dia?

Aku pon tau jwpnnye.. Sbb aku dh mula syg dia.. Tu je... Ntah la term syg tu sesuai or x, aku sndiri pon xpasti pe perasaan aku towards him.. Yg psti bile dia keep kontek ngn aku, or dia ada dpn mata aku, aku hepi. Bile xde, or bile xkontek, mula la aku nk nek angin.. Semua bnde xkene. Org sekeliling yg xde kene mngene pon akn kene tempias. Hahha... Mcm sial perangai aku!

Aku n dia bkn pasangan kekasih, tp ada 1 ...................... halus yg aku xreti / malas nk cerita kt sini. Tpt kosong tu aku xtau nk isi ngn ptaan pe.

Td aku dh tulis 'ikatan', tp tu bkn jwpnnye, sbb antara kitorg xpnh janji nk mngikat antara satu sama lain.

Aku pnh hepi dok sorg, siang mlm xde mslh nk mrh2 or nek angin ngn sape2. Sbb ms tu aku xde rs nk rindu org, xde rs nk pk 'ko tgh buat pe eh? Asal xkontek aku? Asal xtu asal xni? Asal? Asal???'. Xde bnde aku nk question mcm skrg ni.. Tu yg mmbezakn...

Kantoi sket2 yg aku tgh bperang ngn perasaan sndiri.. Hahha.. Yes, mlm ni mlm sedih aku...

Sekian...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: