Powered by Blogger.

Flickr

About Me

My photo
juz bcos her eyes don't tear, doesn't mean her heart doesn't cry. and juz bcos she comes off strong, doesn't mean there's nothing wrong... - copy intenet..

Followers

RSS

Pages

Great Friday...

Assalamualaikum..

Arini, perasaan aku...xtau nk describe cmne.. Tertekan, suke, sedih, gedik, teruja, neves, penat, kelam kabut etc. Pendek kata, macam2 ada... Semua bcampur...

Tp overall, it was a wonderfull Friday..

Makan pon byk. Tgahari niat nk p senawang sbb nk mkn tutti frutti je.. Dh abes melepak sane, singgah secret recipe lak. Kononnye takot ptg kang lapar. Otw blik, drive thru mcdonald, beli horlick mcflurry plak.. Blik keje, singgah makan kueytiow greng basah kt dpn IPD...

Mmg terbaek aa arini.. Ah, lupe.. Pg2 biase aa bekfas ns lemak ayam greng, telor mata n sambal kerang kt cafe...

Mlm ni pe lg aku nk sumbat? Itu yg kite xtau.. Hahha..

Hepi2 gak.. Part yg sedih pon ada.. Tp, biar laa.. Xperlu dihebahkn kt sini.. Dok diam2 dalam hati.. :'(

Okkkkkeyyy... Td, otw blik keje, ada rodblok.. Aku xkecut sgt sbb aritu diorg xusik pon psl rodtax aku yg dh dkt stgh bulan expired tu..

Skali td nk maen2 la plak.. Siap mintak lesen n ic bagai.. N aku kene turun ngadap lg.. Huhuhu... Ada yg dah kenak muke aku, tp sj nk gertak... Siap buka buku saman..

Tp firdaus...ko mmg comel.. Hahha... Asal ko xngorat aku dulu? Setakat senyuman manes ko tu, xmnjanjikn pe2. Tu la part gediknya... Feeling sgt aku...

Gurau2 di ptg ari.. Xsalah pon kn.. Idop kalo nk serius semedang, bek p dok utan kawan ngn babun..

Since kes aku nanges sbb ttgok dp ex aku aritu, smpai skrg jijoy xtegur aku. Aku xfhm pe bnde yg aku buat smpai dia xblh nk bls bbm aku..

Aku manusia biase je, yg pasti akn sakit ati bila tibe2 mmber terus lancar mogok / perang tanpa infom pe slh aku..

Tp, kmungkinan besar dia nyampah ngn perangai ngade2 aku mlm tu. Tgk dp ex ngn gf baru dh melalak mcm nk kena potong kaki sbb kencing manes..

Well, kalo itu sbbnye, aku terima alasan tu. Aku sndiri rs xperlu nk nanges sbb aku mmg sedia mklum yg dia mmg dh ada gf..cuma aku xtgk je..

Tp mlm tu, aku tertengok plak n sekaligus mengesahkn yg ex aku tu skrg tgh hepi tanpa aku.. That is not a big deal kn jijoy..~sarcastic..

Jijoy, sy xsekuat awk.. Tp sy usaha lupakn dia, xtgk n xamek tau psl dia.. Tu antara usaha sy utk terus hepi, sama mcm dia.

Cuma sskali sy tjatuh mcm mlm tu.. Bkn sy mintak pon..

Xingin pon nk rs mcm tu... Sakit! Awk pon tau...

K laa..
Sekian...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: