Powered by Blogger.

Flickr

About Me

My photo
juz bcos her eyes don't tear, doesn't mean her heart doesn't cry. and juz bcos she comes off strong, doesn't mean there's nothing wrong... - copy intenet..

Followers

RSS

Pages

entry bercampur baur...


assalamualaikum..

smlm aku dh on blog ni, dh tulis separuh pon, tapi xde ati lak nk publish.. so, aku dilit je.. hhmm, aku tgh cr idea lg camne nk buat blog aku ni nmpk cam menarik.. selagi aku rs kusam, selagi tu la aku tanak publish kt sape2.. malu kot, pape ntah.. huhuhu..

hhmmm, aritu aku ada cite psl masak2 kn? naluri keperempuanan aku ni ada lg la mksdnye sbb still ada rs nk msk kn.. bile aku cite kt mak aku, bangga dia ni ( rsnye la.. ).. sbbnye dia ckp aku rajin, n tye dh nk kawen ke? mak aku beriya skrg ni nk aku kawen.. ye la, umo dh bp.. mak, kalo la aku ada calon utk dipersembahkn kt mak, dh lama aku buat.. am i demanding? maybe...

org slalu ckp aku ni memilih sgt, ye la, pe lg nk ckp kalo dh umo2 camni xde bf kn.. bile aku pk2 blik, btol la kot.. paling lama aku kapel ngn mamat sorg ni, aku ckp je la A.. dh byk kali clash, kapel, clash, kapel..gaduh giler2, bnci mcm nk p bunuh n cincang lumat2, but i still have some feeling that he's the one for me.. dia pon kata camtu...

bile aku masuk keje kt kktm ni, ada la 2-3org teman seangkatan kt sini yg rapat ngn aku.. ajk aku kawen, dh tntu la aku tolak.. ada yg aku admire, n jeles sgt bile tau dia dh ada gf time tu.. but then, kuasa Allah rupenye dia pon suke aku. mcm bodoh sket la, ms 1st dia add YM aku, aku dh ckp ngn dia, kalo clash ngn gf dia, cr la aku.~~ye, aku mmg mcm ni kalo dh suke.. tp dia kata, i'm not his type.. sedih kot ayt ko tu.. ada kwn dia tye pon, dia jwb yg sama psl aku..

lama pastu, br dia trus terang ckp dia pon ada prasaan kt aku tp disbbkn aku rapat ngn kwn dia, so dia diam je la... plus, dia dh ada gf. tp yg aku xfhmnye, dia plak blh propose kt aku...nk kawen ngn aku... gulp???

what about ur girl dude? jgn nk buat giler.. tp Tuhan itu masih sygkn aku... ngn magiknye Dia turn off my feeling kt laki tu.. aku jd xsuke lak kt dia. bkn benci la, tp semua feeling sblm tu dh xde.. if not, aku la PERAMPAS itu.. terima kasih ALLAH..

smua dh setel dh.. back to normal.. smua laki yg rapat ngn aku dulu, dh dpt jodoh masing2.. heppy ending..?? aku? still waiting for my prince...~~agk poyo di situ..

bbalik pd si A td.. mlm besday aku dia dtg umah aku.. umah sewa kt rembau ni.. pergh, betapa aku mnyirap.. paksa aku lepak ngn dia bagai, ko ingt aku ni ape? enough is enough, aku xde ati ngn ko dh.. aku pon pelik n org len pon xperlu tye nape..sbb aku xde jwpn.. sekian...

ok, merepek pnjg smpai soal jodoh la plak.. aku nk cite psl msk je td.. aku nk ckp yg ns carrot n daging dendeng aku tu hancus.. eh, tp daging ok laa.. blh la dpt 80% kot...

n lg 1.. aku desih ni beb.. desih eh... sedih.. umo dh dkt 30 ni, ape yg aku capai spnjng idop aku ni? ok, kite buat list eh... 1st - aaaa...errr...anu... ~~sigh.. the answer is, nothing.. i have nothing.. kereta utang, umah, sewa je.. duit dlm bank, RM10 ada la kot.. eh, tp dh amik aritu... yg laen-hmm, kuali, periuk, pinggan 4bijik, gelas, piring, garam, gula, dapo gas...bla bla blaa..hahaha, byk gak harta aku tu...

dh la xde harta, duit slalu je xckup.. akibat boros.. bkn stakat x berbakti kt mak abah, mintak2 lg ada laa... rs xbguna sgt...

ok, tanak cite yg sedih2 tu... nti aku usaha la lg.. alaaa, bnde kcik je pon...~~sdapkn ati..

td dlm kul3lbh aku kua la.. my mission - petai, udang n cili giling.. aku nk buat sambal petai.. n now, dh siap... taraaaaa....




hhmm, bg aku sbg amatur ni aku dh puas ati ngn pncapaian aku ni.. cewwahh.. tp ada gak komennye.. cair sgt.. bau dh ada dh.. hrp2 la sdap.. ye dak? dh la aku bg kt makcik sblh ni, kalo xsdap...aduh, maluuu... tapi, everything is fine so far..............................................................


until...























aku dpt msg dr kakak aku, aku rs xsdap ati.. :'( bkn aku nk jd mcm ni, tp aku xdpt nk kawal diri.. kak, maafkn la aku... feeling so so so bad, so so so terrible... i'm sorry my sis...



down...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: